Bravenet.com Malaysia Blog Sites Listing Blogarama - The Blog Directory
Google
WWW MUNDANE

September 05, 2006

The ultimate love song

The first time in my life ... an indonesion song 'haunt' me.. a love song... poetic lyrics superb music arrangement.

DEALOVA by Once

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati telah letih
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati Oh……
Bayangmu seakan-akan …………

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu oh……
Kau seperti udara yang kuhela kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu
Oh …… Kau seperti udara yang kuhela
Kau selalu ada, selalu ada, dan selalu ada
Yang selalu ada dan selalu ada ……

...suddenly i feel that i still have d romantika d' amore...;-) without knowing what dealova actually means...is it an indonesian word..? and... i thot Once.. is pronounce 'wans'..but no..its
'On-Chair'. Why? - utusan malaysia - name iz:Elfonda Mekel. anggota kumpulan Dewa 19 itu berkata, semuanya bermula daripada abang-abangnya yang tidak dapat memanggil nama penuhnya dengan lengkap.
“Kakak-kakak (abang) saya sering panggil saya Fonce atau Fonca dan akhirnya kekal sebagai Once. Lagipun nama itu senang disebut berbanding nama sebenar saya,”


PEACE

2 Comments:

Blogger Nazhatulshima N said...

Hi! Thanks for visiting my blog. Have to come back here some day. Some of your lecturers are still here, I guess. I've been here since mid October 2003.

I really enjoyed reading your entries. I like this song too. I heard it few times and had to ask my 9 year old daughter who is the singer of this song.

Wed Sept 06, 05:15:00 pm GMT+8  
Blogger neomesuff said...

thank you for dropping by too.. if u read my earlier entries when me and my ex-collegemates met. NO NO NO..i wont go back there again!! NO NO..hehe..just kidding..Actually we planned to lah, heard so much changes ... need to discover that..saw it in the uitmcj web - saw the familiar lecturers name - dont think they remember me..tho hehe..C ya!

Sat Sept 09, 12:59:00 am GMT+8  

Post a Comment Post a Comment

<< Home